Paslaugos mūsų klientams
Šiomis kritinėmis aplinkybėmis pastatų inžinerinių sistemų priežiūros versle skaitmenizacijos privalumai akivaizdūs – pasitelkdami skaitmenines technologijas, nuotolinio stebėjimo ir skambučių centro paslaugas vykdome įprastu režimu.
Dauguma „Caverion Lietuva“ klientų yra iš verslo ir pramonės sričių, kuriose nenutrūkstantys procesai ir prieinama pagalba šiuo metu ypač svarbūs. Esame pasiryžę bendradarbiauti pačiu efektyviausiu būdu: klientams siekiame užtikrinti kuo mažiau neigiamų pasekmių, o mūsų darbuotojams ir visai visuomenei – saugumą.
Karantino laikotarpiu dėl trečiųjų šalių įtakos, mes galime apriboti naujų statybų,naujų rekonstrukcijų ar techninio ūkio atnaujinimo projektus, tačiau užtikriname, kad ir šiomis sąlygomis tęsiame sutartinių įsipareigojimų vykdymą. Mūsų skambučių centras ir avarinių iškvietimų brigados ir toliau veikia visą parą.
„Caverion Lietuva“ nuolat stebi situaciją pasaulyje, reaguoja į pokyčius ir koreguoja numatytą veiksmų planą, siekdama pritaikyti visas įmanomas priemones viruso plitimo ir jo padarinių sumažinimui. Glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais ir partneriais, kad įveiktume šiuos iššūkius drauge.
Tikimės jūsų kantrybės ir supratingumo. Jei turite klausimų, susisiekite su „Caverion Lietuva“ atstovybe arba siųskite klausimus el. paštu
info.lt@caverion.com.